Zibakcija: Līdz -45% atlaide Dzīvokļi viesnīcām Blankfora šodien!
Annu-hotel.com
3 zvaigznes

super T2

4 Rue des Peupliers, 33290 Blankfora, Francija

Set in Blanquefort, 7.6 km from Matmut Atlantique Stadium and 12 km from Bordeaux Cathedral, super T2 offers a garden and air conditioning. The property is around 12 km from Chaban Delmas Bridge, 12 km from La Cite du Vin and 12 km from Wine and Trade Museum. Free WiFi is available throughout the property and Bordeaux International Fair is 6.6 km away. The apartment with a terrace and garden views features 1 bedroom, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchenette, and 1 bathroom with a shower. For added convenience, the property can provide towels and linens for a supplement. For added privacy, the accommodation features a private entrance. CAPC Musee d'Art Contemporain is 13 km from the apartment, while Esplanade des Quinconces is 13 km away. Bordeaux–Mérignac Airport is 13 km from the property.

Visiecienītākās iespējas

Nesmēķētāju numuri Autostāvvieta Internets Ģimenes numuri
8.1

Vidējais vērtējums no 10

40 Atsauksmes

Personāls 91
Iespējas 86
Tīrība 86
Komforts 86
Atbilstība cenai 85
Atrašanās vieta 88
Bezmaksas bezvadu internets 94

Cenas kopsavilkums

106 € / nakts*

* Aptuvenās cenas par vienu nakti

Skatīt pieejamību

Viesu atsauksmes par naktsmītni super T2

Fisher - 15/09/2023 07:27:48

"Hosts were lovely .. unit very roomy and comfortable. Quiet location."

"Aucun."

Professorjo - 12/09/2023 10:58:20

"Excellent space and really convenient for our plans. Clean and well equipped . Excellent communication with the host."

"Not a cafe nearby ."

Celine - 07/04/2026 15:45:32

"Très bon accueil de Monsieur. Lieu calme et agréable. Proche commerces et gare. Bon séjour."

"Aucun."

Marie - 28/07/2025 16:55:53

"J'ai passé un très bon séjour. J'ai été très bien accueillie par Manuel, et j'ai beaucoup apprécié le calme de ce logement. L'endroit est propre, très bien situé, et les propriétaires sont attentifs, et présents si besoin. Je recommande, et je reviendrai avec plaisir!!"

"Tout était parfait!"

Celine - 18/07/2025 13:26:30

"Manuel est très chaleureux et accueillant tout en respectant l'intimité des voyageurs. Je recommande"

"RAS"

Manuel - 25/06/2025 08:53:24

"Personne adorable et compréhensive. Mon heure d'arrivée etait tardive et il a accepté volontier de me recevoir tout de même. Passage rapide et ravi de la rencontre"

"Aucun."

Maéva - 19/06/2025 06:49:09

"La tranquillité, situé pas loins d'un Auchan si nécessaire et à une vingtaine de minutes à pied des lycées et cfa."

"Aucun."

Valérie - 06/06/2025 20:07:53

"Emplacement calme, facile d'accès. Propriétaire très agréable."

"RAS"

Franck - 29/09/2024 15:04:49

"une prestation de qualité. les propriétaires sont charmants"

"d'abord la qualité de l'accueil et la qualité de la prestation."

Valérie - 22/05/2024 07:22:02

"Quartier très calme. Logement et environnement agréable. Très bon accueil."

"Aucun."

Skatīt pieejamību

Lai uzzinātu, kas ir iekļauts numuros, jūs varat apskatīt pieejamo numuru sarakstu un pieskarties konkrētiem numuru nosaukumiem, lai skatītu detalizētu aprakstu.

11
60 kvadrātpēda
. guļamistaba
1 divguļamā gulta
Viesistaba
1 dīvāngulta
× 4

Iekšējie noteikumi

Naktsmītnē super T2 tiek pieņemtas īpašās vēlmes - pievienojiet tās nākamajā darbībā!

Reģistrēšanās
15:00 - 18:00
Jums būs laikus jāinformē naktsmītne par savu ierašanās laiku.

Izrakstīšanās
08:00 - 11:00

Viesu atsauksmes

"Les responsables de l'établissement sont super gentils et accueillants."

Avis de Hakem Au bon vivre

"Great location, easy parking. Lots of character & history"

Avis de Michaael Maison des Acrobates

"C’est très beau, bien pensé avec goût et raffinement"

"La situation est idéale sur l'île, dans le village, proche de toutes les restaurants et commodités. L'appartement est au calme, avec une petite cour avec fauteuil, idéal pour l'apéro."

"L’endroit, la propreté, les équipements, la réactivité de l’hôte. Bref ! Tout Nous reviendrons"

"Perfect location Beautiful area to stay Perfect for children Has everything we need and very clean and helpful"

"Very Clean and the owner are very Approachable il recommend it"

Citas viesnīcu pērles Blankfora

Izpētiet citus naktsmītņu veidus Blankfora